Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je bestelling retourneren kan op 2 verschillende manieren: 

  • Afgeven bij een PostNL servicepunt.
  • Afgeven bij onze winkel in Den Bosch

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van mijn pakket?

Retourneer je jouw aankoop via een PostNL servicepunt betaal je daar direct de
verzendkosten. 

Retourneer jouw aankoop door het terug te brengen in onze winkel, hier zijn uiteraard geen kosten aan verbonden. 

 

Binnen hoeveel tijd kan ik mijn aankoop retour sturen?

Vanaf het moment dat je jouw bestelling thuis hebt ontvangen heb je 7 dagen de tijd om jouw aankoop op te sturen voor retour of om te ruilen. Op het bijgevoegde retour en ruilformulier kan je aangeven welke artikelen het betreft.

Wil je zeker zijn van een ruiling? Bel dan even naar ons in de winkel of neem per mail contact met ons op. 

 

Waarom kan ik niet alle artikelen die jullie posten op instagram in de webshop vinden?

Wij kiezen bewust om te inspireren online en alleen artikelen online te plaatsen die weinig advies nodig hebben op vlak van maatvoering. Dit om retouren te beperken. Je kan wel via onze Whatsapp, met persoonlijk advies, een bestelling plaatsen. Daarna kan ieder artikel naar je toe worden verzonden.

 

Kan ik ook gewoon langslopen zonder afspraak?

Ja, onze openingstijden voor spontaan shoppen zijn op do, vrijdag, zaterdag en
geselecteerde zon en feestdagen.

Wens je persoonlijk advies dan bieden wij 2 services aan die je kan vinden bij onze Styling services.

Goed om te weten:
Je bent altijd welkom om binnen te wandelen. Mocht het erg druk zijn dan werken wij met een toegangspoortje om zo de rust en ruimte te behouden voor persoonlijke aandacht.

 

Wanneer boek ik een Nûe moment?

Een Nûe moment boek je als je zeker weet dat je advies nodig hebt. Je hebt bijvoorbeeld een paar mooie items gezien en wil kijken hoe je die met elkaar kan combineren.

Het is geen 1/1 styling maar een moment dat we met je meekijken zodat je zeker weet dat je de aandacht krijgt. Dat kan fijn zijn als je bijvoorbeeld van ver komt speciaal voor een bezoek aan onze boutique.

Lees meer hierover bij onze Styling services

Onze boutique is open en bij onverwachtse drukte zullen wij onze aandacht af en toe moeten verdelen maar wij zorgen ervoor dat we jou matchen met wat bij jou past.


Wanneer boek ik een Styling exclusive?

Als je in rust en met 100% aandacht voor jezelf een 1/1 styling wenst. Bijvoorbeeld als je een nieuwe seizoens garderobe wenst, een nieuwe baan hebt waarbij je toe bent aan een vernieuwde stijl of juist na een lange periode verlangt naar een nieuwe visuele versie van wie je nu bent. 

Lees meer hierover bij onze Styling services